.

Stilfærdige koncerter i Præstegårdsladen

En lille times smukke, tyste, reflekterende klassiske klaversatser. Kom og lyt og lad dig fylde af de store komponisters inderligste musik!

Græsted Kirkes organist Susanne Clod Pedersen er også uddannet pianist. Hun vil sætte sig ved det nye vidunderlige Estonia flygel for  at give publikum alt det skønneste, hun kan:

Susanne Clod Pedersen vil skabe et afstressende åndehul af indadvendt ro med plads til egen sorg, bøn eller sjælehvile. Hun vil tænde stearinlysene, og så begynder hun med en lille introduktion af musikken. Og så glemmer vi alle bekymringerne og drømmer os langt langt væk...

Øvrige datoer 'Stilfærdig koncert': 23. januar & 15. maj 2025.

Læs nærmere om oplevelserne og tiltagene: Printvenlig folder

Susanne spiller på flyglet omringet af lyscirkel

Pianist Susanne Clod Pedersen spiller i skumringen. Foto: Græsted Kirke

.