Seniorkredsen

Seniorkredsen er hyggelige eftermiddage med indhold for alle på 60+. Programmet er varieret, og vi hygger, synger sammen, tager på udflugter, hører foredrag og drikker en hel del kaffe.

Kredsen samles på folkekirkelig baggrund i et samarbejde mellem Græsted Kirke og Glimt og er åben for alle. Tag gerne en ven eller nabo med – eftermiddagene er gratis, og vi har ikke medlemskab.

Kalenderen for sæsonens Seniorkreds kan ses nederst på siden.

Du kan også downloade en printvenlig folder her og se hele programmet for Seniorkredsen 2024/2025.

Seniorkredsen

Seniorkredsen afholdes på folkekirkelig baggrund i et samarbejde mellem Græsted Kirke og Indre Mission i Græsted den sidste fredag i måneden fra kl. 14:30-16:30 i GLIMT, Græsted Hovedgade 34B, 3230 Græsted.

Arbejdsgruppe
Bag arrangementet er en arbejdsgruppe bestående af organist Susanne Clod Pedersen, Bendt Nielsen, Jette Larsen, Karin Skov Thomsen, Gerda Christophersen og Bente Forsingdal samt sognepræst Ole Backer Mogensen.

Vi kan i begrænset omfang hjælpe med transport – ring til Bendt Nielsen på mobil 6093 9176.

Programmet kan ses i kirkens aktivitetskalender samt nederst på denne side i kalenderen. Du kan downloade en folder og se programmet for Seniorkredsen 2024/2025 her.

Bendt Nielsen, tlf.: 6093 9176

Ole Backer Mogensen , tlf.: 4240 2889. Mail: obm@km.dk

Foredrag: Tro, politik og Ethiopien

Seniorkredsen: Foredrag 27. september 2024 kl. 14.30 om Tro, politik og Ethiopien ved foredragsholder Rise Eskildsen. Læs mere her >>